Studium przypadku 2
– dopasowanie do potrzeb kluczem do sukcesu w sprzedaży

Odbiorca usługi:
Senior Business Developer

Cel:
Rozwój menedżerów klienta z branży finansowej w zakresie kompetencji menedżerskich

Dobrane rozwiązanie:
Szkolenie grupowe

Uzyskane rezultaty:
Zwiększenie sprzedaży, nowe obszary sprzedaży

Opis odbiorcy usługi:
„Spotkania z Leszkiem okazały się bardzo wartościowe. Kluczem do sukcesu było zebranie oczekiwań, potrzeb i wymagań, wsłuchanie się w zleceniodawcę / sponsora projektów oraz uczestników i dopasowanie treści warsztatów do tychże oczekiwań.”

Jakie aspekty zostały docenione przez uczestników?

  • Poziom warsztatu trenerskiego, głos i mowa ciała, klarowność wypowiedzi, reagowanie na grupę, dzielenie się doświadczeniem.
  • Sposób ilustrowania trudniejszych treści metaforami i przykładami ze sportu, co ułatwiało zrozumienie, motywowało w nieinwazyjny sposób do aktywności i akceptacji uczonych narzędzi.

Czynniki wpływające na ocenę usługi

  • uzyskane efekty – firma szkoleniowa miał zadowolonego klienta i możliwość crosssellinu i upsellingu
  • sposób pracy – koncentracja na zrozumieniu potrzeb
  • jakość pracy – dopasowanie do potrzeb osobistych i biznesowych

„Zdobyte zaufanie wpłynęło na kolejne sprzedaże w nowych obszarach (nowe zlecenia) – kontynuacja współpracy i poszerzenie o inne usługi.”