Studium przypadku 2
– dopasowanie do potrzeb kluczem do sukcesu w sprzedaży
Odbiorca usługi:
Senior Business Developer
Cel:
Rozwój menedżerów klienta z branży finansowej w zakresie kompetencji menedżerskich
Dobrane rozwiązanie:
Szkolenie grupowe
Uzyskane rezultaty:
Zwiększenie sprzedaży, nowe obszary sprzedaży
Opis odbiorcy usługi:
„Spotkania z Leszkiem okazały się bardzo wartościowe. Kluczem do sukcesu było zebranie oczekiwań, potrzeb i wymagań, wsłuchanie się w zleceniodawcę / sponsora projektów oraz uczestników i dopasowanie treści warsztatów do tychże oczekiwań.”
Jakie aspekty zostały docenione przez uczestników?
- Poziom warsztatu trenerskiego, głos i mowa ciała, klarowność wypowiedzi, reagowanie na grupę, dzielenie się doświadczeniem.
- Sposób ilustrowania trudniejszych treści metaforami i przykładami ze sportu, co ułatwiało zrozumienie, motywowało w nieinwazyjny sposób do aktywności i akceptacji uczonych narzędzi.
Czynniki wpływające na ocenę usługi
- uzyskane efekty – firma szkoleniowa miał zadowolonego klienta i możliwość crosssellinu i upsellingu
- sposób pracy – koncentracja na zrozumieniu potrzeb
- jakość pracy – dopasowanie do potrzeb osobistych i biznesowych
„Zdobyte zaufanie wpłynęło na kolejne sprzedaże w nowych obszarach (nowe zlecenia) – kontynuacja współpracy i poszerzenie o inne usługi.”