Studium przypadku 5
– jak zbudować efektywny zespół w oparciu o relacje?
Odbiorca usługi:
Executive Manager (branża transportowo-logistyczna)
Cel:
Zwiększenie efektywności zespołu
Dobrane rozwiązanie:
Coaching
Uzyskane rezultaty:
Poprawa współczynnika jakości i wyników, wzrost zaufania, budowa efektywnej pracy zespołowej i rozwój zawodowy pracowników
Opis odbiorcy usługi:
„Praca z Leszkiem odznaczała się otwartością i empatią, uważnym słuchaniem i współtworzeniem rozwiązań w oparciu o realne problemy wzięte z codziennej pracy. Leszek zawsze był świetnie przygotowany i stosował adekwatne, zrozumiałe przenośnie.”
Jakie efekty uzyskał odbiorca usługi?
- „Usprawnianie i uszczelnianie obsługiwanych procesów moich własnych i zespołowych. To powodowało, że efekty były łatwo przenoszone do codziennej pracy”
- „Rozszerzenie horyzontów, zrozumienie innego punktu widzenia, poluzowanie rygorystycznego poukładania procesów. Dzięki Leszkowi spojrzałem na biznes i ludzi przez pryzmat partnerstwa”
- „Usprawnienia przy eliminacji kosztów dały pierwsze efekty w ciągu ok 3 miesięcy”
Czynniki wpływające na ocenę usługi
- uzyskane efekty – zbudowanie sprawnie funkcjonującego zespołu opartego na wartości relacji, zmiana orientacji zadaniowej na relacje, przejście z pracy indywidualnej na zespołową
- sposób pracy – ukierunkowywanie na partnerstwo, relacje i pozytywne stymulowanie
- jakość pracy – dopasowanie do potrzeb osobistych i biznesowych
„Na ocenę współpracy wpłynęła empatia Leszka. Jego ciepło i obiektywna relacja bez osądów, stymulowanie i szukanie alternatyw w działaniu. Słuchaniem i własnymi przykładami przedstawiał różne sposoby podchodzenia do ludzi. Podkreślał wartość zaufania oraz bycia elastycznym.”