Studium przypadku 3
– lepsze umiejętności prezentowania drogą do awansu
Odbiorca usługi:
Dyrektor Departamentu Strategii i Planowania (globalna firma FMCG)
Cel:
Zwiększenie efektywności komunikacji z zespołem, klientami i klientami wewnętrznymi
Dobrane rozwiązanie:
Coaching
Uzyskane rezultaty:
Zwiększone kompetencje w zakresie prowadzenia prezentacji, zarządzania i motywowania zespołu, a w konsekwencji szybszy rozwój w organizacji
Opis odbiorcy usługi:
„Jak w wielu dziedzinach to trening czyni mistrza. To właśnie ćwiczenia z Leszkiem miały dla mnie olbrzymią wartość. Miałem możliwość przećwiczenia z ekspertem te aspekty, które wymagały poprawy. Współpracowaliśmy w szczery i bezpośredni sposób, co przełożyło się na efekt. „
Jakie efekty uzyskał odbiorca usługi?
- „nauczyłem się sztuki przemawiania i storytellingu, zrozumiałem, jak ważne jest dla pracy z ludźmi malowanie obrazów, które o wiele szybciej działa i dokładniej trafia ”
- „byłem w stanie tłumaczyć różne wyzwania ludzkim językiem, używać historii, analogii, pokazywać ambitne cele tak, aby były interpretowane jako osiągalne”
- „nauczyłem się analizować siłę stosowanych argumentów przed każdą prezentacją”
Czynniki wpływające na ocenę usługi
- uzyskane efekty – biegłość w przygotowywaniu i prowadzeniu prezentacji
- sposób pracy – bezpośrednia i szczera współpraca
- jakość pracy – dopasowanie do potrzeb osobistych i biznesowych
„Nauczyłem się jak ważne jest przygotowanie do każdej prezentacji. Im więcej trenowałem, tym bardziej wierzyłem w siłę przygotowania. Nawet jak się jest biegłym, to poleganie na swoim talencie to za mało, trzeba się przygotowywać i ćwiczyć. Szczęście sprzyja dobrze przygotowanym.”